Ajustări pozitive la rutina dvs. de dimineață

Pentru cei care sunt bufnițe naturale de noapte, aderarea la programul mediu de la 9 la 5 este măcar dificil. De obicei, nu puteți culca la o oră decentă, pentru că noaptea creierul dvs. este cel mai activ. Apoi, sfrârșiți prin a trece peste somn, dând snooze până când mai aveți cinci minute să ieșți din casă și oricum veți fi epuizat restul zilei. Se pare că indiferent de ceea ce faceți, nu puteți adopta o rutină benefică dimineața.

Chiar și cei care nu sunt neapărat bufnițe de noapte ar putea găsi avantaje în acest artiocl. Haosul dimineții se poate transforma în restul zilei, lăsându-vă o zi neproductivă. S-ar putea să vă simțiți imposibil să adoptațo o rutină de dimineață, dar nu este așa, deloc. Este nevoie doar de câteva preparate și o doză de voință. Iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta să stabiliți o rutină pozitivă dimineața.

Stabiliți o rutină de noapte

O bună rutină de dimineață începe cu o rutină bună în timpul nopții. Puteți folosi rutina dvs. de noapte pentru a vă stabili dimineața pentru succes. Începeți cu evaluarea a ceea ce puteți face în timpul nopții, care de obicei necesită timp dimineața. Dacă găsirea unui costum durează de obicei mult timp dimineața, faceți acest lucru dimineața; acest lucru vă va oferi timp pentru a găsi o îmbrăcăminte coerentă, fără a fi nevoie să vă deranjați sertarele și dulapul dimineața.

Faceți baie noaptea, mai scutți din timp dimineața. Puteți, de asemenea, să vă pregătiți prânzul, să vă pregătiți aparatul de cafea și alte lucruri consumatoare de timp, care pot fi pregătite și realizate cu o seară înainte, făcând ca dimineața dvs. să fie mult mai liberă.

De asemenea, doriți să vă asigurați că rutina dvs. de noapte include aspecte care vă ajuteadormiți la o oră decentă. Asigurați-vă că opriți aparatele electronice cu cel puțin o oră înainte de culcare, dacă nu mai mult; lumina albastră care emite pe ecranele electronice vă pot menține creierul activ și treaz. Dacă aveți nevoie de ceva pentru a vă ocupa până când adormiți, vă recomandăm să citiți o carte sau să ascultați muzică. Dacă orice sursă de lumină vă deranjează, cum ar fi lumina stradală prin ferestre sau chiar lumina ceasului dvs., luați în considerare utilizarea unei măști de somn.

Rețineți că timpul dvs. de culcare ar trebui să fie de cel puțin 7-9 ore înainte de a vă trezi pentru a vă asigura că dormiți suficient.

Rutina de dimineata

Din moment ce dimineața dvs. poate seta tonul pentru restul zilei, este ideal să aveți o dimineață calmă, cât timp vă va lua fiecare sarcină și la ce oră trebuie să vă treziți pentru a le face pe toate. Dacă ați găsit lucruri pe care le puteți configura noaptea pentru a vă ușura dimineața, puteți să folosiți timpul suplimentar pentru a dormi puțin mai mult.

Alarmă reală

Oamenii au devenit obișnuiți să-și folosească telefonul ca alarmă de dimineață. Pentru cei care au probleme cu trezirea și ridicarea, au tendința de a seta mai multe alarme, amânând fiecare până când își dau seama că nu au timp să se pregătească și trebuie să se grăbească dimineața. Totuși este mai bine să ridicați la prima alarmă. Obținerea unui ceas real de alarmă o face, astfel încât să puteți seta doar o singură alarmă – sigur, puteți să amânați acea alarmă, dar stabilind-o undeva în încăperea unde trebuie să vă ridicați să o opriți vă poate ajuta să rezolvați trezirea.