Moduri non-chimice pentru relaxarea minții atunci când este sub presiune

Atunci când vă stresați, ajungeți să alegeți o băutură sau o anume pastilă? Aceasta includ și băuturile carbogazoase, dar și cafeaua. Ambele băuturi au substanțe chimice (din punct de vedere tehnic, cafeina este cel mai utilizat medicament din lume) care vă pot modifica creierul și vă pot afecta corpul. O mulțime de oameni ajung să consume substanțe chimice pentru a putea trece mai ușor peste stres. Cu toate acestea, acest lucru poate deveni o obișnuință și poate deveni chiar periculos.

Este important să alegeți modalități sănătoase de a gestiona stresul pe tot parcursul vieții. Nu orice abordare funcționează pentru toată lumea. De fapt, cei mai buni reducători de stres se pot schimba odată cu vârsta. Cu toate acestea, o parte din distracție poate fi alegerea unor noi modalități de a minimiza stresul în viața ta. Iată câteva dintre cele mai bune modalități care nu conțin chimicale pentru a realiza acest lucru:

Ascultă muzică

Muzica este o bună modalitate de a scoate emoțiile la suprafață, iar acestea pot fi procesate mai ușor. Indiferent dacă dansați, plângeți sau puțin din ambele reprezintă lucrul de care aveți nevoie, muzica vă poate ajuta. Punctele bonus anti stres sunt căpătate dacă sunteți capabili să cântați cu voce tare și să vă lăsați purtați de val. Chiar dacă sunt și alte persoane în jur, există mereu căști.

Du-te la o plimbare afară

Dacă sunteți cu adevărat stresați, vă poate ajuta foarte mult o plimbare liniștitoare într-un parc. Stând în aer liber este un mod natural de vindecare, iar creșterea frecvenței cardiace este o modalitate foarte bună de a reduce stresul.

Faceți exerciții fizice

Dacă o plimbare afară nu v-a ajutat, poate o sesiune de exerciții fizice într-o sală de sport are efect. Când sunteți stresat, s-ar putea să constatați că ridicarea greutăților și mersul pe bandă vă face să vă simțiți instantaneu ușurat. Este vorba despre toate endorfinele pe care le eliberați în timp ce accelerați bătăile inimii – veți obține, de asemenea, probabil, unul dintre cele mai bune antrenamente ale săptămânii.

Aveți pe cineva la care puteți să vă eliberați sau pe care vă puteți baza? Poate că este un prieten, un partener sau un profesionist în domeniul sănătății mintale. Este important să aveți o rețea de suport în jurul dvs., dar este, de asemenea, important să nu depindeți prea mult de aceeași persoană. Acest lucru poate duce la scurgerea relațiilor personale.
Toată lumea poate beneficia de terapia de sănătate mintală, iar cu atâtea opțiuni on-line există o varietate de moduri de accesare a acesteia.