Răsare soarele! 4 moduri de a obține o mentalitate pozitivă în viața ta

Trebuie să recunoaștem că ultimele luni au fost destul grele. Temperaturile joase care au ajuns la înghețare, furtunile înregistrate și noutățile ciudate i-au lăsat pe mulți dintre noi să se simtă deprimați sau să aibă gânduri negative. Odată cu venirea primăverii, este timpul sa ne scuturăm de senzațiile de iarna și să reînnoim rezoluțiile pentru a obține cele mai bune experiențe din acest an. Iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta să vă dezvoltați o mentalitate pozitivă pe măsură ce apare noul sezon călduros:

Practică recunoștința
Unii experți spun că recunoștința este cheia pentru a avea o atitudine pozitivă față de viață. Notarea lucrurilor de care sunteți recunoscător într-un jurnal sau pe o coală vă poate ajuta să vă concentrați asupra bunului în viață, chiar și atunci când totul este greu. Având un record al ascensiunilor și al coborârilor vieții este ca și cum ați demonstra că lucrurile se îmbunătățesc, cultivând un sens de securitate și optimism în timp.

Depuneți un efort de grup
În ciuda vechii expresii „extremele se atrag”, adevărul este că ființele umane sunt creaturi sociale și absorb comportamentele altora precum bureții. Încearcă să-ți aduni prietenii și familia pentru cauza ta; dacă nu este posibil din cauza lipsei de timp, aderați-vă la un grup online. Includeți posturi pozitive în activitatea de social media și încurajați-i pe alții să facă același lucru. Veți avea mai multe șanse să vă păstrați noua atitudine dacă se reflectă în cercul dvs. social.

Schimbați lista de redare
Uneori nu este nimic mai inspirat decât audierea de la oameni reali. Poate de aceea podcasturile de pozitivitate au avut o astfel de popularitate. Există o întreagă gamă de vorbitori motivaționali, autori, antreprenori și guru spirituali, cu o energie pozitivă care pot ajuta în acest sens. O persoana petrece în medie 11 ore pe zi online, deci de ce să nu petreceți o parte din acel timp conectat la conținut pozitiv?

Ieșiți afară
Acum că vremea se încălzește, petrecerea timpului în aer liber poate îmbunătăți starea de spirit, nivelul energiei și funcția cognitivă. Expunerea la lumina soarelui ajută și la producția de serotonină, care ajută la reglarea lucrurilor precum starea de spirit și somnul. Puteți adăuga exerciții fizice pentru a elibera endorfinele și substanțele chimice senzitive cum ar fi dopamina și pentru a spori capacitatea creierului de a învăța și de a păstra toate obiceiurile bune.

Acum că aveți câteva idei pentru a începe, este timpul să le puneți în acțiune. Nominalizați-vă prietenii pentru o provocare de mentalitate pozitivă, mergeți în parc pentru o plimbare revigorantă sau descărcați un podcast pozitiv pentru a vă motiva în drum spre activitățile matinale. Găsiți ce funcționează cel mai bine pentru dvs. – apoi mențineți pozitivitatea!