5 moduri de a vă îmbunătăți viața profesională

A face un trai, în viața de zi cu zi, poate fi stresant. Ne trezim devreme să ne pregătim pentru această zi. Ne îngrijorează ce trebuie făcut. Ne întrebăm dacă ne ocupăm de sarcinile pe care ni le punem. Ne întrebăm dacă avem suficient timp pentru a face totul. Străbatem prin ziua în care avem de îndeplinit sarcinile, verificăm listele cu acestea, raportăm colegilor noștri despre munca noastră. Când se termină ziua, ne întoarcem acasă să ne odihnim și să ne pregătim să o facem din nou a doua zi. Acest ciclu de viață profesională poate fi drenat până la punctul de epuizare. Dar există modalități de îmbunătățire a lucrurilor și de sporire a capacității de a susține stresul vieții profesionale.

Educați-vă
În cazul în care constatați că stresul dvs. de muncă vine de la atribuirea unor sarcini care depășesc domeniul dvs. de cunoaștere, răspunsul este acela de a obține educație și formare pentru a face față provocării. Această educație poate lua mai multe forme. Căutați ateliere sau clase care să învețe ceea ce considerați că vă lipsește. Puteți obține chiar și grade online, care vă pot transforma cariera și vă pot oferi abilități și oportunități mai bune de avansare.

Mișcați-vă
Când a fost ultima oară când te-ai ridicat de la biroul tău să te miști și să-ți lași mintea clară? Da-ți minții dvs. o pauză, angajându-vă corpul pentru o scurtă explozie de exerciții, faceți o plimbare de 20 de minute în aer liber, deoarece s-a demonstrat că îmbunătățește capacitatea mentală de concentrare și creativitate. Când simțiți că creierul încetinește, faceți-vă inima să bată mai tare. Exercițiile regulate în afara orelor de lucru ajută la construirea unui corp sănătos capabil să facă față stresului vieții profesionale.

Vorbiți
Comunicați despre grijile dvs. cu oamenii în care aveți încredere. Controlarea stresului în timp ce la suprafață dați impresia unei stări fericite va face mai mult rău decât bine. Supervizorul dvs. este stimulat să vă ajute să aveți succes. Faceți-vă timp pentru a vorbi cu ei despre stresul dumneavoastră și pentru a dezvolta un plan pentru a va gestiona factorii ed stres și pentru a vă menține performanța muncii. Fii deschis asupra stresului tău cu cei dragi. Doar vorbind despre ceea ce accentuează puteți duce la discuții semnificative despre cum să vă îmbunătățiți situația. Învață să vorbești despre ceea ce te deranjează, nu sub forma unor simple plângeri, ci și în tonuri constructive, căutând îmbunătățiri și soluții.

Fiți pasionați
Forțându-vă să faceți lucruri de care nu sunteți interesați sau pasionați este o cale garantată a stresului și nemulțumirii. Îți poți îmbunătăți viața profesională urmând pasiunile tale și aplicându-ți abilitățile în lucruri care te fac fericit. Întrebați-vă ce părți din munca dvs. vă ocupați cel mai mult? Ce puteți face pentru a mări acest aspect al muncii dvs.? Apoi analizați aspectele muncii pe care vă luptați să o angajați. Cum poți reimagina acele părți ale muncii tale pentru a te angaja mai profund cu ei? Cum puteți conecta acele sarcini la un sens mai înalt și mai pasional? A deveni mai pasionat în viața profesională nu este neapărat să faci o carieră din hobby-urile tale, ci să găsești înțeles în ceea ce ai de lucru și sarcini pe care le completezi.

Puneți în balanță
Urmăriți cât timp ați petrecut la locul de muncă. Când vă aflați petrecând mai mult timp în birou pentru a realiza doar sarcinile primite, decât pentru a vă dezvolta viața personală, veți descoperi că relațiile personale pot suferi și provoacă și mai multă stres de lucru. Oferiți-vă timp pentru a vă îngriji și a vă bucura de relațiile cu prietenii și familia. Aceste relații vor deveni o sursă de confort și vă vor ajuta să reduceți stresul în loc să îl măriți. Veți găsi o îmbunătățire a productivității muncii atunci când viața voastră în afara locului de muncă nu adaugă mai mult stres în minte.

Îmbunătățirea vieții profesionale necesită o introspecție onestă. Cariera ta va deveni mai împlinită pe măsură ce înveți să gestionezi stresul pe care îl cauzează viața ta, să dezvolți cunoștințele și abilitățile pentru a-ți termina sarcinile, să vorbești deschis despre ceea ce nu funcționează, să urmezi soluții, să alegi să fii pasionat și să vă echilibrați munca cu celelalte aspecte ale vieții voastre.