Activități after-work pentru a preveni supra-solicitarea mentală

Fie că aveți guler albastru sau guler alb, nu puteți evita stresul legat de muncă. De la manageri de top și directori până la lucrătorii de la podeaua fabricii, suntem cu toții susceptibili de a fi stresați. Cel mai greu lucru în această problemă este faptul că scăparea de stres sau anularea acesteia este practic imposibilă. Dacă renunțați la acest loc de muncă, stresul vă va aștepta la următoarea postare, așa că va trebui să vă prezentați cu activități ulterioare pentru a preveni starea generală proastă după o supra solicitare a muncii.

Activități după orele de lucru
A avea un hobby
Pentru a nu te distorsiona mental într-o zi din cauza expunerii continue la stres, puteți lua un hobby pentru a vă diversifica gândurile. Principiul de bază este simplu: munca nu este neapărat ceva ce adori să faci. Ca modalitate de a combate acest dezechilibru, îți iei un hobby pe care îți place să îl faci, dar care nu este profitabil. Desigur, aveți întotdeauna ocazia să vă transformați hobby-ul într-o carieră profitabilă, dacă vreți să faceți asta.

Cel mai bun lucru despre hobby-uri este că le puteți începe ori de câte ori doriți. Chiar dacă nu ați colectat ștampile sau autocolante sportive când erați copil, puteți începe acum. Mai mult, te poți întoarce la hobby-ul pe care l-ai avut cu ani în urmă, deoarece pasiunea pentru anumite activități nu dispare niciodată; nu ne simțim decât obosiți de acestea după ceva timp. În sfârșit, ține cont de definiția largă a termenului „hobby”, deoarece totul este de la jogging, fotografie, colectarea de memorii, gătit, modelare cu lut și jocul unui instrument se încadrează în definiția sa.

Timp de calitate alături de familie
Să lucrezi alături de prietenii tăi sau să mergi cu colegul tău la o halbă de bere după muncă sunt foarte grozave. Cu toate acestea, împiedicați situația stresantă care ar fii să nu vă așteptați niciodată la același grad de familiaritate cu aceștia ca și în cazul membrilor familiei. Poate că nu ne-am fi dat seama, dând timpul înapoi când locuiam în casa părinților noștri, dar familiile de legături care le împărtășesc contribuie în mare măsură la stabilitatea mentală a membrilor familiei.

Dacă v-ați îndepărtat de cei dragi (cel mai adesea tocmai din cauza unei oportunități de afaceri), întregul motiv pentru care sunteți obosit și depresiv în mod constant ar putea fi lipsa unei comunicări senzoriale în familie. Urcați-vă într-o mașină și conduceți pentru a vă vizita oamenii de acasă. Ascultați-le poveștile, mâncași ceva împreună și refaceți toate legăturile despicate pe care le-ați avut cu aceste persoane.

De asemenea, dacă aveți o familie proprie, nu vă neglijați soțul și, respectiv, copiii. Amintiți-vă să vă luați persoanele semnificative la cină sau la o altă activitate distractivă de care vă veți bucura amândoi. Când vine vorba de copiii dvs., dacă vă oferă un minut pentru a vă juca cu aceștia, acceptă, nu refuza niciodată. Nu vă așteptați să îi mențineți distrați toată ziua, dar timpul pe care îl petreceți cu ei va fi benefic pentru sănătatea dvs. mentală. Trebuie să spunem că copiii vor fii foarte entuziasmați? (și râdeți cu acei copii. Râsul este o modalitate excelentă de a preveni starea mentală proastă)

Sunete melodioase
Potrivit piesei Time Magazine din 2018, ascultarea muzicii are mai multe beneficii dovedite științific pentru sănătatea ta. Există chiar și „terapii muzicale” oferite de psihiatri pentru a ajuta lucrătorii supra-stresați să se relaxeze. Pentru a nu ajunge în acest stadiu al bolilor mintale, puneți-vă căștile în urechi și puneți-vă în evidență sunetul preferat. Datorită tehnologiilor moderne de reproducere a sunetului, avem ocazia să ascultăm muzică chiar și în timpul lucrului, fără a-i deranja pe colegii noștri.